Monday, October 1, 2012

Sheer... / Transparentno...

 ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼



LOOK: suknja_ šivena po meri, majica_ Pull&Bear, baletanke_ Accessorize, naočare_ H&M, torba_ thanks to MM fashion team, sat_ Q&Q, prstenje_ H&M i Kinezi

Hvala MM fashion teamu na ovoj čarobno plavoj torbici! Obožavam je!
Da li se vama dopada?

Ako je odgovor DA, čeka vas jedno IZNENADJENJE u sledećem postu!!! :)

LOOK: skirt_ tailor made, T-shirt_ Pull&Bear, flats_ Accessorize, sunglasses_ H&M, bag_ thanks to MM fashion team, watch_ Q&Q, rings_ H&M and Chinatown


Thanks MM fashion teamu for this fabulous blue bag! I love it!
Do you like it?

If the answer is YES, there will be a SURPISE for you in next post!!! :)

by Marina

photos by Jovana
translation by Aleksandra Paljić

27 comments:

  1. Prekrasna kombinacija, baš zove na ljeto! Suknja je divna! I sviđa mi se kako si razbila crnilo s tirkiznom! :)

    ReplyDelete
  2. Happy Monday!
    Divna si,kao i suknja,kao i tasna:))

    ReplyDelete
  3. Jel ovo Kanarevo Brdo:)? Najlepsi kraj! Btw, super kombinacija

    ReplyDelete
  4. Lepotica sa stilom i duhom na delu!!! Medena, a fotke prave, sa pravim pokretima i u savrsenom rasporedu, kao i uvek ;) Kombinacija pun pogodak.
    Mima

    ReplyDelete
  5. sviđa mi se outfit, boje su super ukomponovane :)))

    ReplyDelete
  6. suknja je preslatka! Odlican spoj rne i plave, i divne fotkice!

    ReplyDelete
  7. pohvale za promenu lokacije
    ponovo trpas gomilu nakita, a za time nema potrebe
    neka uza majica bi bila pun pogodak

    ReplyDelete
  8. Suknja je jako lijepa, kao i plavi dodatak :))

    ReplyDelete
  9. Obozavam tvoje kombinacije, izgledaju tako opusteno:)... :*

    ReplyDelete
  10. Baš je dobra suknja, ali torba mi se posebno dopada ;)

    ReplyDelete
  11. Baš, baš dobro!
    Divna je suknja! ;)

    ReplyDelete
  12. odlicno ti stoji suknja! :) volim ove slicice kad leluja :)

    ReplyDelete
  13. Uhuuu mjau! komninacija :)
    A poslednja fotka <3 <3 <3

    ReplyDelete
  14. suknja je suuupeR i ogrlica bas:) a poslednja slika je pobednicka:D

    ReplyDelete
  15. predivna suknjaaa *.* jako ti lijepo stoji, i volim kad tako sve lepršaa. nedavno sam imala i ja post sa transparent suknjom, joj i obožavam ju. :))
    btw. oduševljava me ovaj tvoj dizajn bloga na prugice, totalno cool!
    pozdrav! :*

    ReplyDelete
  16. Suknje ja bas super!!

    ReplyDelete
  17. WOW! Suknja je savrsena i tako ti i stoji, kosa predivna.. poslednja fotka <3

    ReplyDelete
  18. Suknja je odlicna:)I ja mislim da bi nesto uza majica od ove koju si obukla mozda malko bolje legla:) Torbica mi se mnogo svidja:))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails