Tuesday, August 28, 2012

I guarantee you miss me...

#onokad sedmica počne utorkom... Tako nekako...
#when your week starts on Tuesday...





LOOK: sako_ H&M, majica_ PISTOLERO, suknja_ Stradivarius, patike_ Converse, prsten i narukvice_ POP UP via RINGeRAJA, traka za kosu_ Lovely, ogrlica_ RINGeRAJA, torba_ Glam up, sat_ Swatch

Jedan od onih dana kad je temperatura takva da možeš da pustiš kosu... Hvala Bogu! :)

LOOK: blazer_ H&M, T-shirt_ PISTOLERO, skirt_ Stradivarius, sneakers_ Converse, ring and bracelets_ POP UP via RINGeRAJA, hairband_ Lovely, necklace_ RINGeRAJA, bag_ Glam up, watch_ Swatch
One of those days when the weather allows you to let your hair down...Thanks God! :)



by Marina

photos by Anja 
translation by Aleksandra Paljić

39 comments:

  1. Super je! Detalji idu odlicno na crno belu kombinaciju!

    ReplyDelete
  2. Jedva sam čekale temperature za puštenu kosu!;)
    Ogrlica <3

    ReplyDelete
  3. predivno predivnooo....kombinacija suknje i majice i sakoa i starki...ma stvarno odlično! i uz to tirkizni detalji..stvarno sve pohvale za outfit :)
    p.s. pratim te na instagramu i uživam u fora fotkama! ;) Dora

    ReplyDelete
  4. E pa stvarno si nedostajala! Volim kad nosis krace suknje i pokazes nogice!:)I obozavam ovaj sako, prelep!

    ReplyDelete
  5. Imam isti sako, imam isti sako...! :D

    ReplyDelete
  6. prelepo! tvoje noge *-*

    ReplyDelete
  7. Baš mi je slatko sve ovo ovako zajedno :)

    ReplyDelete
  8. Pratim tvoj blog,vec dugo..i uvek me odusevis kombinacijama..ali imam jedno,glupoo pitanje: da li imas kompleks zbog velicine noge,tj zbog broja koji nosis? Cini mi se da nemas,al svakako da pitam:) ja nosim 39-40 ,zavisi kako kad,i to mi nekad jako smeta. izvini na glupom pitanju i hvala ti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cao... Nosim obucu 41 i nemam kompleks zbog toga. Volela bih da nosim broj ili 2 manju, jer bih lakshe nalazila jeftiniju obucu, ali tako je kako je... Sada su se pojavili brendovi koji nude i 42 i 43 (New Look, Accessorize) sto je super za cure koje imaju vece stopalo.
      Teze mi je da nadjem zatvorenu obucu, u Zari recimo jer oniimaju manje kalupe, ali sam proshle zime kupila njihove cizmice koje su mi super odgovarale... nema pravila... :*

      Delete
    2. Hvala na odgovoru,divna si :)

      Delete
  9. Ono kada nas jednostavno oduševiš predobrim outfitom.. predivno.. :)
    Edina

    ReplyDelete
  10. Prelepo:)
    Samo bi meni licno bilo lepse bez trake u kosi, ali to je vec moj fetish :)

    ReplyDelete
  11. Kada si kupila tasnu? Fenomenalna je !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pre mesecak dana... Mislim da je josh ima... 1900 din! :)

      Delete
  12. Ne znam osobu na ovom svetu koja bolje od tebe kombinuje elegantne komade sa sportskim!! Strava kombinacija, ti divna!:))

    ReplyDelete
  13. Super kombinacija!
    Malo više mi se dopada bez sakoa, ali je on svakako divan ;)

    ReplyDelete
  14. fališ big time :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Odlican outfit! ja sam odusevljena tvojim nakitom:) sjajna:*

    ReplyDelete
  16. marina ti si meni najbolja blogerka obozavam te ,i jedna od prvih blogerka, objasnimi samo zasto nisi u izbor najbolje odevne kombinacije ili najbolje blogerke sto sada organizuju..mislim da je tvoje mesto u komisii i organizacii...kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Elenaaa... Ne znam na sta mislish, na koji izbor? :)

      Delete
    2. portal fashion bloger-izbor najbolje modne blogerke..sad sam videla tvoj novi postic i videla da si i ti medju njima srecna sam zbog toga...

      Delete
  17. Crno-bijelo,moje omiljeno!Starke kulerke;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  18. Prelepa mi je kombinacija suknje i starki :) Divnaa si!! Sve ti prelepo stojii :) Ja polako ulazim u svet blogovaa,pa ako vam nije teskoo svratite povremenoo

    http://blahblahxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Krenula si da se prilagodjavas novom okruzenju! ;) Savrsena crno-bela kombinacija sa tirkiz detaljima! Meni su ogrlica i tracica obozavane! ;)A joj i sako...i sako... :) Hocemo da imamo jedan prugasti zid kod tebeee...crno-beli, dobro i beli...dobro dva zida! :*

    ReplyDelete
  20. Draga moja Marina! Predivna si mi u ovoj kombinaciji! Mnogo, mnogo! :*

    ReplyDelete
  21. Fenomenalan ti je ovaj stajling! :) Mnogo mi se svidja :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails