Friday, April 27, 2012

Šmizla_ vintage shop


Prošle sedmice sam sa divnom TKV prošetala gradom... 
Kafa pa pravac vintage butik Šmizla.
Šmizla se nalazi u Njegoševoj 72 u Beogradu i zaista imaju svega i svačega. Nisam planirala da fotkam, nisam ni ponela kameru, ali mi baš dopalo pa sam odlučila da napravim nekoliko fotografija za vas svojim HTC Wildfire S telefonom... :)













dopale su mi se ove Ray Ban vintage naočare...



moja mama u ovakvoj plavoj metalnoj kutiji sa kuvarom drži brašno
#nostalgija



Volite li vi vintage butike i stvari? Jel ih kupujete? :)


P.S. Koliko je dobar ovaj Adidas kofer? :)

P.P.S. Srećan petak pilići. Ja sutra idem prvi put do Segedina, pa se nadam bar malenom šopingu! Javim kako je bilo of kors... :)

  by Marina


translation by Aleksandra Paljić

26 comments:

  1. Jaooo, divnooo!! Mislim kad bih usla u tu prodavnicu, ne bih izlazila danima (eh,kad bi bilo)...Volim vintage stvari, ne nosim ih bas..a jos nisam bila u nekoj takvoj prodavnici, sto ne znaci da necu jednog dana...ovde to nema :(
    Lepo se provedi za vikend! :)
    Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Uu super prodavnica. :)
    I moja mama drzi brasno u isto takvoj kutiji. :))

    ReplyDelete
  3. Kako super stvari ima dezeni,kolorit <3 <3 <3

    ReplyDelete
  4. Imaju predivne stvari! Naocare i kofer <3

    ReplyDelete
  5. smizla je jaca sa cenama ali se uvek nesto iskopa :D
    dolazis na nylon? :*

    ReplyDelete
  6. Prosto obozavam ovakve radnje, kod nas ih ima veoma malo skoro i nema

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super stvari ima. :)
    I da, srecan put sutra. ;)

    ReplyDelete
  8. Vintage... obožavamo.. :)
    jojjj pa ovaj adidas kofer je genijalan.. želimoo.. <3

    ReplyDelete
  9. Uuuu... Smizlica je odlicna! MOram svratiti kada budem u BG-u!

    ReplyDelete
  10. Ju, gomila dzidza bidza na jednom mestu! Ja bih tu zutu suknjicicu, ako moze :))

    ReplyDelete
  11. bas ti i nije neka fora. see post, pa reklama

    ReplyDelete
  12. I moja mama drzi brasno u istoj takvoj kutiji :),a kravate i adidas kofer su naj!

    ReplyDelete
  13. Što mi se dopada ovaj vintage šop! :)

    ReplyDelete
  14. jao divno! moram to potražiti kad dođem u Beograd sljedeći put!

    ReplyDelete
  15. Super su fotke... I bas mi se svidja ovaj Adidas kofercic :)
    Lep provod u Segedinu! :)

    P.S. Giveaway na mom blogu: http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  16. Cini mi se da nikad nisam vidjela da nosis nesto vintage,osim maminog?Ovo mi izgleda kao raj!:)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  17. nesto nikad nisam zalazila tamo,ne znam sto :/

    ReplyDelete
  18. Iako volim sarenilo i sarm vintage sopova, gde se neko potrudio da odabere garderobu...ipak najvise uzivam u 'kopanju' po buvljim pijacama:)

    ReplyDelete
  19. Kakve su cene? Npr. koliko je ovaj kofer i koliko su naocare? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. za kofer je cena na upit, prodace ga ako si ozbiljan kupac... a naochare su cini mi se od 1000 do 7000 din. :)

      Delete
  20. kako divnih naocara ima, mali htc odlicno menja aparat ;)

    ReplyDelete
  21. Sta vam dodje taj "vintage"? Polivna roba iz starih ormana kao te limene kutije ili ih siju po prastarim burdama?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails