Thursday, February 9, 2012

The Little Prince sweet shop... / Poslastičarnica Mali princ

Kao što sam juče obećala, nastavak nedelje... Pposle Škole bloga, dve Jelene i ja smo otišle da se utoplimo i zasladimo u DIIIVNOJ novootvorenoj poslastičarnici Mali Princ na Obilićevom vencu. Malih prinčeva :) ima ukupno 4 u Beogradu, a ja sam klopala kolače u čak 3. Bila sam u onoj u Braće Nedica kod Bulevara, u Plamotićevoj i sada na Obilićevom vencu. 
Tu smo od Leyle dobile i poklončiće kao znak zahvalnosti što smo se odazvale pozivu za blogopredavanje. :)))
Hvala L! 
Jelena i ja smo dobile paketiće sa kolačem, prstenom i brcima na štapiću. Divota!!!


 Jelena pažljivo bira svoj kolač...









ima i slanog...

i za venčanja...



nisam fotkala svoju krempitu, jer sam je brzo smazala #mnjam


♥ Leyla poklon prstenčići!!!



i brci... moji...
i Jelenini :)
  
I za kraj, kao i uvek, najuvrnutija...
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

Jel vam krenula "voda na usta"? :))) Jel vam se sviđa Mali Princ... ?

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

37 comments:

  1. Da i Da! I divne su fotografije!

    ReplyDelete
  2. e jeste lude :)
    ovi kolači izgledaju fenomenalno :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. MMMMM, obozavam kad mogu da jedem ovakve kolacice pa biras i biras...mmmm
    Prijatno, medene ste.
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  4. Jaooooo...slatikisiiii.....zeliiim :)

    ReplyDelete
  5. Još smo gladnii, a ti ovaj post :D
    Hvatam se za kolače :)
    Mnogo su mi KUL brci!

    ReplyDelete
  6. Sve izgleda taaako ukusno! Mislim da bih stajala tu pola sata samo dok odaberem! :D

    ReplyDelete
  7. Svi kolacici su diiivni ali na moju zalost ne smem vise ni da ih gledam, a kamoli jedem :(((

    ReplyDelete
  8. Jelena pazljivo bira svoj kolac i jedan decak pazljivo gleda u Jelenu :))
    Kolaci slasno, preslasno izgledaju! Mljac! :)

    ReplyDelete
  9. Planiram da odem tamo vec neko vreme - ubedila si me!

    ReplyDelete
  10. Hehehe,kako ste blesave... :D Extra su fotkiceee.. i kolaciii...iiii sve je superiska :D

    ReplyDelete
  11. Volim sve njihove kolace, ali "Ceznja" je njaaammmm :)) Ivana

    ReplyDelete
  12. Kako ste slatke.Super su vam poklončići:))A sve izgleda baš mljac;)

    ReplyDelete
  13. Hjooooj, udarila voda na usta! Ali ona Manolo Blahnik tortica... zelim takvu jednu za 18ti ! :D

    ReplyDelete
  14. oooooooooh Leyla,šta mi uradi ?!?! mmmmbožanstveno ! <3

    ReplyDelete
  15. mmm pa ja sam svasta nesto lepo propustila! ovo je savrsenooo! pa mi smo u poslasticarnicama kao deca u prodavnici sa igrackama :) sledeci put sve tamo!♥
    a brci vam superrr stojeee :)
    odlicne su slicice, sad sam gladnaaa!

    ReplyDelete
  16. Nadam se da se neces ljutiti ako ti kazem da ti SUPERRRRRRRRRRRRRR stoje "brkovi"...
    PRESLADAK post!

    ReplyDelete
  17. carstvo! odoh tamo! njamiii... :)))
    divni fotosi kao iz bajke...pa da, Mali Princ! :)
    :*

    ReplyDelete
  18. Interesuje me - zbog cega se osobe, poput blogera (citaj izmedju redova), ne upoznaju sa srpskim pravopisom, pre nego sto otkucaju bilo koje slovo - ne kaze/pise JEL vec JER!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesuje me - zbog čega ti pratiš mene ovako "nepismenu"? cmok!

      Delete
    2. Anonymos-u :)Pre nego sto komentarises neciju pismenost. Prvo proveri da li si ti pismena ili ne. JEL je skracenica od JE LI? DA LI? I koristi se u upitnom obiku, dok se JER koristi kao odgovor!

      Morala sam da prokomentarisem!!!

      Delete
    3. Hmmm, po tvom objašnjenju onda je ova rečenica u originalu ''nisam fotkala svoju krempitu, je li sam je brzo smazala #mnjam''!?

      Delete
    4. anonymus je bio u pravu postoji greska u tekstu, ali je na vrlo ruzan nacin to iznela, ako je ovde zbog mode kao i vecina nas takvim sitnicama ne bi trebalo da pridaje znacaj, a opet je marina i nepotrebno ovakvo odgovaranje na komentar, takvih ljudi ce uvek biti, moras biti spremna i na negativne komentare, nemoj da se spustas na njihov nivo i pravis ih vaznim. Kad vide da ti obracas paznju na takve komentare ljudi imaju slobodu da tako i komentarisu, jer znaju da ce te na taj nacin pogoditi...

      i da na kraju jedino sto ja vidim u ovom postu su prelepe slike <33

      Delete
    5. Ko ne ume ništa da izmašta ,kreira i stvori ,bavi se gramatičkim sitničarenjem na netu ! Kakva im delatnost,toliko im pažnje pridaj(em) !

      Delete
  19. SAVRŠENO !!!! Definitivno sam sada gladna :)

    ReplyDelete
  20. divan prostor, interijer, kolaci mi se cine jaaako ukusni :))

    ReplyDelete
  21. sve izgleda slatko i slasno!!!

    ReplyDelete
  22. imam plan:
    samo da prodje ovaj minus, pa cemo da zaredjamo - olivera, torte, princ na kafu. sve u kraju, nova modna marsruta ;)

    ReplyDelete
  23. perfekcija!princ,ali onaj u brace nedica me podseca na detinjstvooo!videla sam ovaj,ali nisam svratila...izbor je vau!:)

    ReplyDelete
  24. ajme koliko je lijepo! tu me furate kad vam dođem <3 <3 (a ja vas u amelie!)

    ReplyDelete
  25. Super cute :)
    Pratim vas vec neko vreme.
    Svratite i vi do mog bloga :*


    www.hi-fistories.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Jaooj, divni su svi kolacici, sada cu ja morati da se zasladim! :))

    ReplyDelete
  27. njami njamiiii njam! rekla mi je sestra da se otvorio, i da ima diiivnih cupcakes-ova, ali nikako da stignem da odem...Divne slike, i vasi pokloncici!:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails