Monday, December 12, 2011

MAYBELLINE event in Belgrade / MAYBELLINE veče u Beogradu

 U prošli četvrtak veče, Jovana i ja, bile smo gosti Maybelline partija u Prometu. Super smo se provele uz limuzine, šampanjac, koktele, kanapee, živu svirku, društvo i make up. Tu su bile i Milica, Jovana, Dragana i druge fashion curice...
A Maybelline tim kaže:

"Na vrlo originalan način, u ekstravagantnoj decembarskoj noći u novootvorenom klubu Beograd Promet, Maybelline New York je po prvi put u Srbiji predstavio svoj limited edition kalendar. U ovom futurističkom make-up kalendaru svi meseci predstavljeni su kroz udarne beauty stavove za 2012. godinu – hrabre, snažne i u isto vreme senzualne, baš kakve su i žene koje ih „nose“.
Za seriju vrhunskih fotografija pobrinuo se Kenneth Willardt, za ključ savršenstva Maybellineov globalni šminker Charlotte Willer, a uz Patriciu Field, stilistkinju poznatu po radu na „Sex & The City“ serijalu, i dizajnera Michael Angela, Maybelline limited edition kalendar budi inspiraciju, kojom god profesijom da se bavite.

Mnogobrojne zvanice na Maybelline NY Extravaganza Night premijerno su videle fotografije, a beauty novinari i urednici „oživeli“ svoje stavove, slikajući se uživo sa modelima koji su predstavljali mesece mart, jun, jul i decembar. Uz nepresušnu inspiraciju Aleksandra Đikića, zvaničnog šminkera za Maybelline New York, i Save Ilića sa Matrix akademije, srpski Top Modeli Neda, Milica, Candy i Nera predstavile su snažne žene inspirisane njujorškim glamurom u svim profesijama – od vulkanizerke, raznosačice kineske hrane, voditeljke vremenske prognoze i veterinarke.

 
U izložbi u Beograd Prometu koja traje do 19. decembra, svi ljubitelji ovog brenda moći će da uživaju u fantastičnim Maybelline New York fotografijama"
 

A evo i pogleda iz mog objektiva...


Da ne kaže neko da smo se "bacile u promet"... To se klub tako zove... lol :)))
Pevačica sa sjajnim stilom i još sjajnijim glasom... :)








Ovo su oni trenutci kada odete do WCa da proverite da li je enterijerski dobar kao i ostatak kluba (pa se tu i fotkate), ali i da pozovete Zaru i molite da vam produže rezervaciju za biker čizmice do sutra posle posla... BTW, nisu hteli (mnooog su se izbezobrazili, što bi rekla moja baka), ali je tu bio moj Jovo (:*) da spasi stvar i sada su moje.... Pokazaću vam ih već... :)

A pri odlasku smo, kao press, dobile i goodie bag sa kalendarom, CDom i superiška maskarom. :) Probala sam je i stvarno je dobra!


Kako vam se čini ovo veče i sam PROMET? Meni je baš bilo fino. Očekivala sam malo više make up momenata, ali ipak je ovo bio parti... Muzika, piće i razgovor. DONE! :)

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

28 comments:

  1. interijer mi se jako dopada. bas su super napravili, cini mi se :) lijep post! :**

    ReplyDelete
  2. Lepi pokloncici, a i vidi se da ste uzivkale.

    ReplyDelete
  3. I ja sam ocekivala neke momente vezane za sminku,ali sam zakljucila na kraju da je samo party:)Yay za cizme,nay za Zaru;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  4. Lepo reče Borjana I slažem se s njom :)

    ReplyDelete
  5. Marince,opisala si tacno kao sto bi i ja!Hit je ono bacile u promet!:)i grizli koji iz kola pozdravlja..:))Sledeci put sa nasim curkama idemo:)):**

    ReplyDelete
  6. limuzina i uživancija:)...fora mi je pjevačica. nema šanse da je ne primjetiš!

    ReplyDelete
  7. slike su predobre, šljokičave štikle, vi u predobrom wc-u i pas mikrofonac (tako od milja zovem tu vrstu:D) ma predivno!

    ReplyDelete
  8. nadam se da ste se lepo provele, cela zamisao je odlicna :) a vas dve skljoc, skljoc, svidjaaa mi se :) vidim neke super poze jovanine ;)

    ReplyDelete
  9. Izgleda kao dobra zabava!
    Super su fotke! Posebno ove iz wca!;))

    ReplyDelete
  10. Opa limo, ovo, ono :D
    Vas dve ste ko lutke, a super kul je i enterijer i to sto su vas pozvali! Nisam probala ovu maskaricu, kazes mi utiske kada se vidimo ;)

    ReplyDelete
  11. Katarina iz prvog srpskog top modela je izgledala prelepo :)Vidi se da ste se lepo provele <3

    ReplyDelete
  12. HOLLYWOOD !!! Stylized Hollywood!!!
    M. a gde si kupila to 'aljince?
    Ili daj predlog gde ima nesto slicno!?
    Bas mi tako nesto treba za NG na planini :)
    Tnx :-*

    ReplyDelete
  13. :))))
    hihihihi, sada sam krenula da pogledam sta jos ima na jednoj od 'mojih' stranica Wannabe Magazine kad ono ti i Anja ste tamo i ti nam jos saljes poljubac, vas su stavili da vas diven gledamo dok oni unapredjuju magazin, mene su, ste, bas obradovali :)))
    divan vam je bio provod u Prometu, a i vi ste bile medene, friz ti je wow.
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  14. Wow klub je fantastican! Vidim da ste se ljepo provele...

    ReplyDelete
  15. Prostor super izgleda..moja omiljena maskara je maybelline zuta varijanta :)

    ReplyDelete
  16. Ja imam tu maskaru i odlicna je!

    ReplyDelete
  17. vrh!!!!
    sve sve...
    p.s. trebala si pitati Pavlovku sta to nosi,bas je dobro!

    ReplyDelete
  18. deluje zabavno :)
    i jos u mom novom gradskom favoritu naaajs :)
    a vi ste mi medici u wcu, jasno je sto zene tamo idu skupa trac&foto partija ;))

    ReplyDelete
  19. Deluje da ste se super provele.Odlicne fotkice:)

    ReplyDelete
  20. Znas kako je kad neko ko je ovisan o cokoladi uziva u njoj,....e tako ja uzivam u tvom blogu,i jedan je od rijetkih kojeg mogu iznova i iznova da citam :) Super si,pozz iz Banjaluke :)

    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Sve izgleda fenomenalno kroz tvoj objektiv :)))
    Kalendar je bas lep ;) a maskara je super, imam je ja :P

    ReplyDelete
  22. Presuper su slike onako glam glam :) i limuzina :) i sve te šljokiceeeee :)

    ReplyDelete
  23. Wow, vidim da vam je odlicno bilo! Naj mi se svidjaju ovi wc momenti *(my girls, hehe)!!:) PROMET izgleda sjajno, i limuzina, sve su jako lepo osmislili!:)

    ReplyDelete
  24. AAAA pravi ste super starovi... Limuzina, ovo ono! hihihih! Kiss

    ReplyDelete
  25. Da, curice, super je unutra i obavezno da odete na koktel!!! Preporuchujem.
    @Anchi Pilice, haljina je iz Zare i vec sam je nosila. Od proshle je godine...
    evo je u ovom postu:
    http://frashionbymarina.blogspot.com/2010/10/bfw-2010-day-bnm-2010-dan-1.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails