Sunday, December 19, 2010

Iva Boskovic design... / Iva Bošković dizajn...

I recommend... Iva Bošković design

Kratko: Iva je rodjena u Čačku, diplomirani je dizajner na Višoj politehničkoj školi i već dugo živi i radi u Beogradu. Iva dizajnira i proizvodi predivne i maštovite pamučne majice sa printovima, marame, torbe, naukvice i druge asesoare od kože... Ja se Ive sećam još sa likovnog studija na koji smo kao klinke išle, a ponovo smo se "upoznale" preko FBa. :) Pomenula sam je u jednom od predhodnih postova.

Uglavnom ja sam želela da vam pišem o njoj, da posedujem skoro sve stvari koje pravi :) pa smo se našle kod nje gde nam je prižila priliku da se modiramo, isprobavamo, presvlačimo i fotkamo. A sve uz kafu i keksiće... :) Hvala Ivo...

model:
najdivnija Anja :*

pozdravljamo i Dejanu koja nam je pravila divno društvo...

Briefly: Iva, born in Čačak, graduated designer from Higher Polytechnic School, living and working for a long time in Belgrade. Iva designs and makes gorgeous and imaginative cotton T-shirts with prints, scarves, bag, bracelets and other leather accessories...I remember Iva from the art studio we went to as little ones, and we've "met" again via FB. :) I've mentioned her in one of the previous posts.

Basically, I've wanted to write you about her, to own almost all of the things she makes :) so we met at her place where she gave us an opportunity to  fashionize, try on, change and take pictures. All that with coffee and cookies...:) Thanks Iva...

model: the loveliest Anja :*

big hello to Dejana who was such a wonderful company... 




torba od teleće kože...
calf leather bag...
 

novčanik od jelenske kože... :)
buckskin wallet...:)






majice i marame su oko 1500 dinara, dok ove sa šljokicama imaju cenu oko 3500 din... Za sve ostale cene kontaktirajte IVU preko njenog FB profila... OVDE

T-shirts and scarves cost around 1500 RSD, while the ones with sequins cost around 3500 RSD...for all other prices please contact Iva via her FB profile...HERE





Iva stilizuje Anju... :)
Iva stylizes Anja... :) 


postoje muške i ženske majice (pre bih rekla unisex) u 3 veličine... Printovi su u vidu štampe direktno u platno, a ne preko preslikača, pa je kvalitet samog printa odličan i neuništiv...
there are men and women T-shirts (more likely unisex) in 3 sizes...The prints are printed directly onto the material, so the quality of the print is excellent and indestructible...




još neke od zanimljivih Ivinih kreacija... :)
some more interesting Iva's creations...:) 
 

Iva će vas, ako stignete, danas od 14 do 22h dočekati na Modi za poneti u KC Grad... Vidimo se tamo.
Iva will welcome you, if you make it, today from 2 to 10 PM at the event Fashion to go, KC Grad...See you there.

A pošto smo se Anja i ja obe zaljubile u OVU majicu, novčić je odlučio da je JA kupim i udomim... Videćete je u nekom od narednih outfit postova. Odlična je uz sako i farmerke, jedva čekam.... :) A Iva će Anji napraviti istu... :) Hvaaaala... 
And since Anja and I both fell in love with THIS T-shirt, we flipped a coin and it decided that I should buy it and take it home...You'll see it in some fo the following outfit post. It goes great with blazer and jeans, I can't wait to show you...:) And Iva will make Anja the same one...:) Thank you...





Izvinjavam se za PREEEEVIŠE fotografija... Tako je moralo... :)
I apologize for the huge number of photos...But it had to be this way...:)

P.S. Uskoro vam IvaDesign i fRashion pripremaju VEEEELIKO iznenadjenje!
Stay tuned!!!

P.S.  IvaDesign and fRashion are preparing a HUGE surprise! Soon to come!
Stay tuned!!!

:* by Marina

photos by Anja & me
translation by Aleksandra Paljić

21 comments:

  1. Mnogo je lepa majica, stvarno super izbor. Jedva cekam(o) iznenadjenje :)

    ReplyDelete
  2. Nevjerovatno kako dobre stvari,djevojka je stvarno talentovana...Bas mi se svidja...I jedva cekam outfit sa ovom majcicom...:-**

    ReplyDelete
  3. Genijalno! Ove torbice bih tako slatko posedovala : ))) posebno ovu duuuuguuuuu belu pismo : ) imas li mozda insajdersku informaciju koliko je i da li se pravi po narudzbini bar slicna ukoliko se proda danas? : )

    ReplyDelete
  4. ljudi mogu vam reći da ove stvari još bolje izgledaju uživo kao i sama iva. rekao sam jj to uživo, ali evo sad i tu javno: Iva opasna si po državu!!! :) ;) jedva čekam iznenađenje ;)

    ReplyDelete
  5. sve izgleda sjajno!
    sve stvari su prelepe, a izgledaju tako prirodno i opusteno.
    svaka cast!

    ReplyDelete
  6. mnoogo mi se svidža!!!! :D printovi su super, i sviđaju mi se zavrnuti rukavići!
    a model ti je prva klasa!!! :) :*

    ReplyDelete
  7. predivno nam je bilo! Hvala Ivooo...na gostoprimstvu!!! Divno smo se provele! Stvari su savrsene...sve mi se svidja...majice, torbe, novcanici...perfektno uradjeni, koza prelepa...jednom recju ZELIM SVE!!!
    Iako sam danas dobila svoju Iva Boskovic majicu i presrecna sam, idalje zelim ovu sto mi novcic oteo/zajedno sa Marinom-trebala je to vece kupiti greb-greb :) a bilo je suuuuper...bas fun;)/ da znas Ivo..da planiras ;)
    cmoka

    ReplyDelete
  8. Hvala Marini koja je napisala ovaj divsn blog i imala ekskluzivnu priliku da prva objavi neke od majica iz najnovije kolekcije koje su danas bile predstavljene na Modi ! hvala i anji koja bila odlican model ! hvala i svima vama kojima se dopada sve sto ja radim....ocekujte na marininom blogu jos puno iznenadjenja i predstavljanja najnovijih radova!!!! pozdrav od Ive ;)

    ReplyDelete
  9. Sjajne stvarcice!
    Ogrlica i majca koju si ''udomila'' su mi favoriti!:)

    ReplyDelete
  10. Sve je divno....Super post!

    http://bonjourjr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. aaa! predivne stvari!!! :)
    ogrlica mi je vrh!! <3

    ReplyDelete
  12. super su mi majiceee, i torbe, vidi se da je divna , mekana koza, bravooo za vase majice!!!bravo za Ivu!

    ReplyDelete
  13. Meni su tasnice i novcanici - WOW!!! Sjajno!

    ReplyDelete
  14. Smrc, sad mi krivno sto nisam mogla sa vama. Ali moda za poneti je moda za poneti, a Iva ce nas valjda opet primiti :D

    Divne su majice, ova sto je Marina kupila je savrsena! Anja, ne videh kakva je tvoja?

    ReplyDelete
  15. wow predivni designs, pogotovo volim novcanik a i majice su prelepe!! Navrati imam giveaway :)
    oh i moje cizmice su veoma udobne :)
    pozzzzz

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. sviđa mi se, majice su fenomenalne!

    ReplyDelete
  17. Hvala i vama na divnom druzenju!!!!
    Drago mi je da i ostali vide ono sto ja znam vec dugo... Pa, uzivajte!!!
    Pozz i za Anju!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails