Wednesday, November 3, 2010

Yellow for MIMIMASO... / Žuta za MIMIMASO













Leyla, ja, Anja i Vanja
(Jovan i Nevena iza kamere) :)
Leyla, myself, Anja and Vanja
(Jovan and Nevena behind the camera) :




I na kraju_ osvajačica Ušće shopping centra...

Ona preko potrebna kafa o kojoj sam vam pisala posle MIMIMASA izgledala je ovako. Veselo!

Outfit: haljina, marama, torba_ H&M, čizme_ Replay, kaiš_ Stradivarius, jakna_ Pull&Bear, sat_ Swatch, prstenje_ Accessorize

In the end_ conqueror of the Usce shopping center

That so needed coffee I was telling you about after MIMIMASO show looked like this! Cheerful!

Outfit: dress, scarf, bag_ H&M, boots_ Replay, belt_ Stradivarius, jacket_ Pull&Bear, watch_ Swatch, rings_ Accessorize




:* by Marina

photos by Nevena & Jovan
translation by Aleksandra Paljić

19 comments:

  1. haljina je za umrijeti :D savršenaaaaaa

    ReplyDelete
  2. Prekrasna haljina <3 Šteta što su slike loše kvalitete :(

    ReplyDelete
  3. slike bi komotno mogle da se zovu Gospodjice iz Dizzona:) i ja volim tu senf boju, a mnogo mi se svidja i tvoja torbica! mod.blaise

    ReplyDelete
  4. Ova haljina je pravi hit medju blogerkama!:)
    Ti si treca na kojoj je vidim!Ali je zaista divnaaa i odlicno uklpoljena sa animal print maramom!Sve ste bile preslatke!:)

    ReplyDelete
  5. jao kako je jep post.... preslatke ste sve. Uzuto-sivim bojama....prelepooooo
    jovo naravno :))))

    ReplyDelete
  6. Preslatka si i ste (sveeee). Mnogo je lepa haljina, stvarno :)

    ReplyDelete
  7. kako smo se slatko ovde smejale!!! :) divnaaa najdivnija haljina, super esarpa, torba, cizme, ma genijalno, bas za Mimimaso!!! :)Anjac sto mi je ukrala dzemper i Leyla sto nosi moju buducu ogrlicu...dobro, dobro! :) heheeh

    ReplyDelete
  8. super fotke! sve ste bas lepe! a ti marina samo da nasis haljine i mini suknje :) super ti stoje!

    ReplyDelete
  9. Hvala Lupi draga... Potrudicu se... :)

    ReplyDelete
  10. Usceeee :) Ahhh, kako mi nedostaje Beograd :(

    ReplyDelete
  11. obozavam ovu haljinu, ali jos vise obozavam kako smo se neplanirano uklopile :D
    hvala anji sto je razbila monotoniju :*

    jesam li rekla da su mimimaso-vci rasturili? jesam? pa sta, evo opet kazem!

    ReplyDelete
  12. ta haljina i torbica su pre pre pre super. I ja bi ih u svom ormaru :))

    ReplyDelete
  13. kasnim mnogo, ali sve sam pogledala!
    drago mi je da si tako redovita :))
    odlične su vam ove žute bojice!
    pusa

    ReplyDelete
  14. drage moje (i Jovane :)) samo sam vam ja nedostajala, smrc :(
    moracemo na jedno veliko okupljanje sto pre!
    i da upoznam vanjicu zutu :) divno ste mi se uklopile sve! :*
    verujem da je MIMIMASO zasenio!
    marina ti si sve lepsa i lepsa!
    mozda neki misle da odelo cini coveka, ali ja kazem da ti kao jedna divna, pozitivna i srecna devojka cinis da sve na tebi fenomenalno blista :) :*
    hvala ti na divnim postovima, upotrebila sam savete u h&m_u ovih dana :)
    ljubim te najdraza :*

    ReplyDelete
  15. Svidja mi se zuta sa leopard salom! Bas ti dobro stoji Marinice :)

    ReplyDelete
  16. Hvala Srce moje... Jos kad me ti pohvalish ja sve sva ponosim... :)))

    ReplyDelete
  17. Yellow, love you yellow! :)))

    ReplyDelete
  18. Jao ovo prvi put vidim kako ste sve lepe, prelepe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails