Monday, September 20, 2010

Fashion in Barcelona / Moda u Barseloni


preprelepa haljina iz H&Ma_ Nažalost nije kupljena... :( (zašto? nem pojma)

Outfit 1. dan

Španci obuvaju...

novo fashion otkriće_ radnja Blanco.

Outfit 2. dan šhoping gotov... sreća! (bas sam očajnica)

nije kupljena.

kupljena za jedan divan događaj 26. septembra (čućete)

nije kupljena.

nije kupljena. ista kao ona iz Poljske... sećate se?

nije kupljena.

outfit 3. dan

ljupke skroz!

nakit iz španskog sela

čizmice ovčice iz Zare

I još dosta probanih stvari, neke kupljene ali nisu slikane jer čekaju svoju premijeru u budućim outfit postovima, a i nije bilo mesta za gubljenje vremena jer 3 dana x red Barse, red šopinga, red Barse... :)

:* By Marina

16 comments:

  1. joj bre sve mi lepo! ove nekupljene su mi mhmm, prva i ova sa volanima favoriti. a onaj beli kaput u Zari iza chupavih chizmica - savrshen!
    P.S. provalila sam da uvek blogujemo u isto vreme 5 minuta gore/dole

    ReplyDelete
  2. ustanem, blogujem, nastavim dan, pa uvece pripremim blog za sutra ujutro... ritual! kekekk

    ReplyDelete
  3. favorit mi je prva haljina, što ju nisi kupila?!
    još se stigneš vratiti :))))

    ReplyDelete
  4. pa da, ozbiljne blogerke u zamahu svojih blog karijera
    uskoro linija frashion haljina i chik.ko.ne.voli.cipele modnih detalja ;)
    saradnja sa AMC modnom kucom i Safran proizvodjachem cipela LOL ::))

    ReplyDelete
  5. Ola guapa:)Meni je jedino zao sto nisi kupila onu sa crnim gornjim delom ali dole je nekako kratka da ti je samo malkice duza kupila bi je sigurnio jel da?Kupljena haljina je wau,so Gossip Girl like Jedva chekam naredne postove bye

    ReplyDelete
  6. Prelepo! Zelim ovu safari haljinu...onako bas i skroz!!!:) A haljinu za _divan dogadjaj 26._ sam videla uzivo i odusevila sam se, divna je,materijal i sve! Jos uz neki novi detaljcic...mmm.. ;)

    ReplyDelete
  7. the dress you bought is fabulous! seems like you had lots of fun in Barcelona!

    ReplyDelete
  8. Samo sam dosla da se pravim vazna i da kazem da sam uzivo videla ceo shopping ulov i da je sve divno. Eto. :D

    ReplyDelete
  9. hvala vam devojke, jeste bilo divno, a uskoro slike od 26og seprembra... uuuuu

    ReplyDelete
  10. I ja sam primijetila ovaj bijeli kaput iza cupavih cizmica hahah, savrsen je! Divni su ti outfiti, narocito ovaj 3. dan na prugice! I ova kupljena haljina je meni najbolja :) Uzivaj :):)

    ReplyDelete
  11. Blago ti se na divnom putovanju ♥ Na kraju najviše zavidim na Happy Pills iz zadnjeg posta, hehe - preslatko nešto.

    Super ti je blog, pratim i ja tebe svakako ;)

    ReplyDelete
  12. Haljina za 26. septembar mi je favorit! Mada je i sve ostalo super. :)

    ReplyDelete
  13. I miss Barcelona, wish I was there right now!! Beautiful pictures. Looks like you had an amazing time there.

    ReplyDelete
  14. Haljina iz Poljske :DD
    <3 i sve ostalo divota!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails