Thursday, September 23, 2010

Cake pops rocks... / Tortice lizalice su super...


Bakerella.com je divan sajt koji se bavi kuvanjem i svačim nečim sličnim. Elem, mene je privukao jer se njegaova kreatorka potrudila pa napisala i pripremila knjigu o najdivnijem novom slatkišu koji se zove CAKE POPS. To je neka mešavina kolača, torte i lizalice... Zar nisu cakani...?
U knjizi su opisani rečima i fotkama postupci za pravljenje ovih divota. Davno sam našhla jedan od recepara za pravljenje cake pop pileta na sajtu
Instructables.com koji takođe obožavam... Posetite, otkrijte, uživajte!



















evo ga i video:





:P by Marina



9 comments:

  1. mmmmm njam njam njam.... odmah sam ogladnela...:))))

    ReplyDelete
  2. ih, i ja Jo! Pravicemo kod tebe ili kod mene... :)
    :*

    ReplyDelete
  3. njami,njam...mmm...diiiivno...sve bih gricnula!!! bas me interesuje kakvi su ukusi, ovako izgledaju skroz loodo..mini&miki...joj...snesko...Rudolf...ovcice...mmm... /Jovo ne brini,necu ovcice da grickam njih cu samo da gledam, mazim, pazim i ljubuckam...mmmcmok/ ;)

    ReplyDelete
  4. Sto se kujne na terasi tice, ziv se covek na sve navikne (osim na tramvaje naravno xD ) tu mi zivi decko, ja sam dve ulice dalje ;) obavezno sledeci put na kafu da idemo :D

    ReplyDelete
  5. Izgledaju sjaaaaaajno... Ali mislim da sam dobila sam šećernu boles' samo dok sam ih gledala :D

    ReplyDelete
  6. jaoooo, bas mi dobro doslo ta jedna hello kitty lizalica / tortica. obozavam takve kolacice :)

    xoxo lala

    http://lala-tulpe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ja padam na ove gluposti jooooj strashno
    pre pre pre! preslatko! :)

    ReplyDelete
  8. Znaci ljudi, na nasem prvom blogerke sastanku jescemo ovako nesto, da bi sastanak vazio za uspeo! heheh

    drago mi je da sam vas bar virtuelno yasladila srckici!

    ReplyDelete
  9. jao jao! preeelepo jee.. hvala ti marinče što nas zaslađuješ ovakvim postićima! :* kiss kiss kiss!
    slatkice.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails