Sunday, July 18, 2010

You can't swim in these bathing suits... / U ovim kupaćim kostimima ne možete da plivate

Amalfi bandeau swimsuit by Melissa Odabash

Boned bandeau bikini by Rosa Cha

Gitana wrap-detail swimsuit by Zimmermann

Strapless Orchid Twist swimsuit by Zimmermann

Thorn corset swimsuit by Zimmermann

Marrakech embellished cutout swimsuit by Melissa Odabash

Plunge-neck frill-trim swimsuit Jessika Allen

Neoprene zigzag swimsuit by Emilio Pucci

Laura cutout printed swimsuit by vix

Ali su svejedno predobri... Taman da se prošetate plažom ili pored bazena, popijete piće sa ledom, da ih skinete, uskočite u neki drugi, udobniji, pa pravac kupanjac... hm... To tako nekako funkcioniše... :))

:* by Marina

3 comments:

  1. najbolji mi je ovaj rosa cha. uzela sam slichan VS, samo josh sa svom silom nitnica, perlica & co. i ima da plivam u njemu, sve u 16
    shta me 'ga :)

    ReplyDelete
  2. ahahah... nego sta! JA IMAM ZEBRASTI, model kao ovaj drugi pa kad skocim u vodu malo mi spadne, pa tako flashujem po plazi ljude... :)
    Neko i to mora... :))
    Hocemo fotke sa tvog mora obavezno!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails