Monday, March 15, 2010

NET-A-PORTER favorite / omiljeno sa NET-A-PORTERa


Da je sajt NET-A-PORTER ustvari moj plakar, danas bih se nekako ovako obukla...
Ja nekako smatram da je neophodno i obavezno imati dobar crni blejzer i neobičnu malu torbicu. Ja se ne bih bunila da imam ovu Aleksander McQueen žuto-crnu torbicu sa predivnim detaljem prstenja u vidu ručke. Mmmmmm....


:* by Marina


torba by Alexander McQueen

haljina by James Perse

blejzer by Stella Mccartney
cipele by Carven

ogrlica by Ericson Beamon


photos by net-a-porter

3 comments:

  1. Sve pohvale od manekenke rivalke :)
    Mnogo je lep, mnogo je sladak, stvarno je divan :)))

    ReplyDelete
  2. Hvala <3!
    mi nismo rivali, mi smo tim! atmosferu sledećeg slikanja saljem na blog...

    ReplyDelete
  3. Evo kreatorka se već uplašila kako će to ispasti ;) A još ću i ja biti razotkrivena!

    Pa naravno da smo tim, sa sve kreatorkom i fotografkinjom <3

    A ti nam sad ovim daješ nove ideje za naš look :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails